AW och webbdesign

Hallå!

Sitter nu och väntar på att klockan ska ticka på till klockan sju då det är dags för after work på Wasahof. Tog en liten runda inne i stan och shoppade nya kläder kvällen i ära. Det blev en jättefin cremefärgad blus från H&M och ett par svarta jeans. De gamla jeansen med hål i landade i skräpkorgen på toaletten i skolan.

299 pix.

Och idag har jag påbörjat min självinlärning av webbdesign och programmering. Har gått igenom lite tutorials för CSS, html och php. Än så länge känns det lite off, jag förstår vad det är jag läser det är hela grejen med att börja med att få igång strukturen som känns långt borta. När grovarbetet är gjort är det lätt att läsa av koderna och veta var jag ska ändra för att få det att se ut som jag vill. Men man måste ju börja någonstans.

Kommentera

