Kvällsbabbel

Sitter och kollar på The Mentalist på kvällarna. Helt underbar serie, just nu hänger Patrick Jane med maffian och spelar golf. Haha!

Angående namnet Patrick fick jag ett konstigt sms i onsdagsmorse på finska om någon Patrik. Vore guld om jag hittar någon som kan översätta det. Något ord betydde brandposter tydligen, verkar lite skumt. Men google translate är ju inte helt korrekt så man kan aldrig veta.

Fick förövrigt veta att min strategiska affärsplan ser bra ut! Så då har jag målen framför mig till de närmsta tre åren. Måste få tag på rätt människor i Australien för att ta reda på om jag kan driva företaget där borta, eller om det blir enklast om jag skaffar ett arbetsvisum och startar upp ett nytt tillfälligt företag i Australien. Det löser sig nog på något sätt.

One thought on “Kvällsbabbel

  1. josse skriver:

    hej hej ! 😀 allt bra?
    kram

Kommentera

