Långlunch till sista oktober.

Min bankman är en riktig lustigkurre! Jag har försökt få tag på honom i tre dagar nu och växeln har förklarat att han är på semester till och med den sista oktober. När jag undrade hur jag då skulle göra med avslutandet av mina andra banker så skulle de kolla upp det och ringa kontoret som min bankman arbetar på.

När de återkommer så förklarar de att min bankman bara är på lunch, han måste ha knappat in fel på telefonen. Idag när jag senast pratade med SEB så var han återigen på semester till sista oktober, men i själva verket stod han och jobbade i kassan. Efter många turer lyckas vi i alla fall få tag på varandra och han ska genast försöka lära sig att ställa in telefonen rätt. Men ingen skada skedd, allting går som planerat och jag kommer i helgen inte vara kund hos varken Nordea eller Swedbank längre.

Att min kära bankman också alltid är så sjukt trevlig och rolig, och dessutom alltid frågar hur läget är och hur det går med företaget är extra kul. Så nu hoppas jag att han får lite ordning på telefonen och slutar irra omkring.

Kommentera

