Now that it’s over

Det är bara några månader kvar till jag åker iväg till Australien. Det ska bli så sjukt kul! Och mitt i vintern kommer jag få härlig värme, sol, bad, stränder… I love it!

Men nu är hösten påväg. Förra hösten var grym, i början så var jag ju tillsammans med Mårten. Då var helgerna fyllda med middagar, bruncher, vin, biokvällar, hundpromenader, shopping och allmänt mys. Sen när jag blev singel så började jag gå på dejter. Middagsdejter är bland det roligaste som finns! Så i år tänkte jag satsa på att leva singellivet fullt ut. Efter en bräcklig sommar med fram och tillbaka så har jag tröttnat på allt det där och vill ge mig ut i dejtinglivet igen. Så den här hösten är det jobb, skola, middagsdejter och allmänt skoj som gäller. Sen packar jag min väska och åker!

Kommentera

