Tar en paus från världen

Jag har så sjukt ont i huvudet. Har helt tappat lusten för allt idag, suttit och jobbat sen jag vaknade och nu orkar jag inte öppna upp programmen Photoshop och Illustrator mer. Förstår inte hur jag kunde ta på mig så mycket jobb och skola på en gång, inte direkt genomtänkt. Så idag blir det till att kolla på film, tv-serier och bara ta det lugnt.

Snart kommer mamma hem med choklad åt mig! Mums! Det enda som saknas är en fungerande dusch, då hade jag kunnat kört ett litet minispa här hemma och bara njutit. Men det får duga med att sitta i morgonrock och ha mobilen på ljudlös. Ska ta och köra lite mindfulness-övningar sen.

Kommentera

