Valet 2010

Imorgon ska jag gå till S:t Pers Skola och rösta. Tycker det är lite roligare att vänta till valdagen och riktigt suga in sig av atmosfären av att det är idag det gäller. Så imorgon åker jag och mamma iväg för att lägga våra röster.

Mitt val är ju ganska självklart, moderaterna står för det mesta som jag själv står för. Arbete ska löna sig. Företagande ska löna sig. Så därför hamnar min röst hos dem. Det känns som om valet redan är avgjort, har känn på att det kommer gå bra, men man vet ju aldrig. Så det ska bli riktigt spännande när rösterna är räknade och vi får se vilka som tagit hem segern 2010. Håller tummarna!

Nya Moderaterna

Kommentera

