I’m on patron tequila

Igår fick jag gå till tvättstugan för att duscha! Dessutom har de stängt av vattnet i köket, skönt att de gör sånt utan att säga till. Lite snopet när jag skulle ta ett glas vatten…

Imorse fick jag tillbaka för att jag åkte gratis taxi. Första gången i höst som jag missar bussen! De som alltid brukar stanna när jag kommer springandes och hojtar efter dem, men idag tittade chauffören bara på mig, ungefär som ”du borde komma i tid!”-blicken. Hopp, idag blir det champagne om Gyllene Gaffeln vinner i alla fall! Skål!

Kommentera

