Hej då!

På lördag är det avskedsfest för Anna! Vi ska käka middag innan eftersom vi knappt hunnit ses de senaste veckorna, båda våra liv är fullspäckade med annat. Men nu ska vi i alla fall ses och sen blir det sista festen innan Anna åker tillbaka till Australien.

För de flesta innebär det att ni inte kommer se henne förrän nästa sommar men för mig kanske det blir bättre än så. Jag åker ju själv till Australien så nog borde jag väl ha ett spring break som jag kan åka och hälsa på min kära vän! Kommer sakna henne under de månaderna jag är kvar här i Sverige dock!

Hej då kära vän, vi ses down under!

Kommentera

