Wiho

Tredje gången jag försöker skriva ett inlägg, det går sådär. Vill inte låta för gnällig eller deppig för det är jag ju inte egentligen, skulle gärna klippa bort komplicerad från personlighetstypen också.

Har gått lite fram och tillbaka idag om helgen var en så jäkla bra idé. Det var kul, absolut, men som jag sa redan då, det kommer bara bli samma sak om igen om man kör igen. Såhär på måndagskvällen har jag svårt att tänka mig att jag ska bli lättare att vara med, mindre krävande, mer förstående för saker som jag egentligen inte tycker är kul eller accepterar. Jag antar att jag är en människa som vill att saker ska komma från två håll. Båda ger och tar, och inser att jag träffat någon som har lite svårt med ”ge”-biten av den kvoten.

Jag vet att jag inte kan ställa några krav och jag har försökt hela sommaren med att bara acceptera massa saker. Förstå och liksom vara en bättre människa som funkar perfekt med honom. Men det är så svårt! Och det är så tråkigt att allt gick som det gick, jag blir förbannad på mig själv för att jag inte kunde förstå hur allt fungerade i tid och liksom kvävde alltihop. Samtidigt som jag blir besviken för att han inte försökte mer, allt hängde på mig liksom.

Här sitter jag och gnäller och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det suger att man går miste om något som är så bra, fast kanske inte just nu, det vore bara enklare om alla hade made their minds up. Då kanske det hade blivit perfekt. Men nu är det som det är, och jag vet inte om någon ens vill försöka igen. Det var i alla fall kul så länge det varade…

(och det här är antagligen det första och sista inlägget som jag kommer skriva om det här, för jag hatar folk som sitter och skriver om sånt här i sina bloggar.)

 

GC – (Dance floor anthem).

Kommentera

