Uppdatering på kvällskvisten

Det blev blont. Så jag ljög i förra inlägget! Gick till Kicks och bad om hjälp och vi kom fram till att en blond färg var det rätta! Så här sitter jag nu med den underbaraste blonda färgen i världen.

Har idag varit på pizzaträff, roligt som alltid! Sitter nu och tar en öl i min ensamhet på en bar kring Fridhemsplan. Stället heter tydligen Salt, trevligt ställe. Kanske borde röra mig vidare till Peppar sen hö hö…

Kul humor man har såhär på kvällskvisten.

På tisdag blir det pubträff för att sedan nästa helg ha spelmaraton och härligt spa på Centralbadet. Längtar redan efter bubbelpoolerna.

Nu ger jag mig! Ha det så bra

Kommentera

