Polish kiss och TV

Gårdagen slutade bra, blev serverad en polish kiss eller frisky bison som den kallas i Storbritannien. Det är en polsk vodka, Żubrówka, blandad med äpplejuice. Det var hur gott som helst! Tänk er en äppelpaj med kanel, mums!

Idag ringde telefonen för att meddela mig om att de vill att föreningen som jag är ordförande i ska vara med i TV igen. Så det är dags att köra ihop ett snabbmöte för att hinna förbereda oss inför vad som komma skall. Jag började genast fundera på kläder. Vad har man på sig i TV? Kostym känns lite väl dressigt men jag kan ju inte gå dit i jeans heller. Hm, får ta mig en funderare på detta.

Taggad , ,

Kommentera

