Tack för att du visar leg!

Systembolaget tackar mig för att jag visar leg genom att ge mig ett Quiz-kortspel! Nu saknas det bara några medspelare så vore partyt igång! Detta är ju dock lite roligare än de där tablettaskarna man fick förut, nu behöver vi inte vetgirig.nu för att dra igång efterfesterna ordentligt. Haha

 

Har nu lämnat av min söta hund hos syrran som ska vara hundvakt ikväll. Hur härligt det än är att ha hund så är det så svårt att få allting att funka, man kan ju inte lämna honom ensam en hel natt samtidigt som man vill ut och röja. Hade jag själv valt så hade jag antagligen aldrig köpt en hund från första början, men när mamma hade köpt Milow så kunde jag ju inte lämna bort honom. Världens goaste kille!

Taggad , , , ,

Kommentera

