Mission impossible

Hittade ingen skjorta att byta till så det blev en beige topp istället. Fick köpa en backless bra till eftersom den är lite öppen i ryggen. Börjar känna av hjärnskakningen väldigt mycket, ljudet från alla människor på cafét gör mig galen och jag är helt kallsvettig. Borde egentligen åka hem och bara vila men vill ju så gärna gå på pubträffen ikväll. (Jag ska bara dricka coca-cola såklart!).

 

Jag är helt slut efter den här långa dagen, så nu sitter jag och försöker få i mig en toast (det gör så ont i käken att jag tuppar av snart) och tycker synd om mig själv. Take me home…

 

Kommentera

