Soppatorsk

Jag hinner inte vakna och uppdatera bloggen innan folk hunnit läsa den på morgonen. Kanske beror det på att jag blivit en riktig sjusovare. Nu har jag duschat och ska snart åka in till stan för att ha ett möte. Måste hitta någon ställe som serverar soppa, för idag är det kris. Det gör så %€#! ont! Försöker proppa i mig Alvedon men de hjälper inte, käken vill sig helt enkelt inte. Och jag kan inte ens öppna munnen ordentligt, så det blir inga stora tuggor för mig idag.

 

Helst vill jag ha soppa med sugrör. Kelda har en otroligt god Orientalisk soppa, och sen finns det en mumsig hummersoppa på Café Myntet i Sigtuna. Åh, jag nästan börjar dreggla när jag tänker på det, eller nej, det gör jag visst också. Jävla munhelvete att vara svulllen!

 

Taggad , , , ,

Kommentera

