Avslutningsvis

Måste lägga mig tidigt idag eftersom jag har ett möte imorgon klockan 10 med banken. Är lite orolig över hur jag ska orka ta mig upp klockan 7, men det gäller väl bara att rycka sig upp ur sängen och hoppa in i duschen på en gång. Egentligen ska jag ha ett jobbmöte efteråt, men eftersom jag ser ut som en hamster så funderar jag på att ringa och boka om det till nästa vecka.

 

Ikväll blir det lite TV innan jag går och lägger mig, det har varit en väldigt lugn och tråkig dag. Inte för att jag klagar, har ingen ork till något mer. Nyss varit ute på promenad med Milow, skönt att ha honom hemma igen. Satan vad kallt det är utomhus, pratade i telefon med Jonas när jag var ute och gick och nu är fingrarna helt avdomnade. Måste köpa vantar! Är väldigt förtjust i skinnhandskar så det blir nog ett par svarta med någon snygg detalj.

Taggad , , ,

Kommentera

