Spelmaraton och jacuzzi

Det blev lite risgrynsgröt såhär på kvällskvisten, snacka om julkänslor! Gröt och soppa är det jag lättast får i mig, annars går sönderkokt pasta bra också. Får se hur det blir imorgon på spelmaratonet när det ska serveras varmkorv på natten. Senast jag försökte få i mig en korv var jag tvungen att slänga halva brödet och kinderna var fulla av ketchup och senap.

Imorgon är det alltså SEB som gäller först, sen ska jag sitta av några timmar på ett café, för att sedan röra mig mot Tegnérgatan för att spela spel hela fredagen och lördagen. Hoppas starkt på att de tar med dig Wii så att jag kan träna upp mina bowlingskills, men ett och annat brädspel går också bra!

Innan jag sätter igång med spelandet igen på lördagen funderar jag på att ta en tripp förbi Centralbadet, deras relaxavdelning är så härlig med bubbelpooler och kall öl. Ska kika in på Sturebadets hemsida också eftersom jag har ett presentkort där som jag ska utnyttja innan året är slut. Pedikyr är taget!

Taggad , , , , , , , , ,

Kommentera

