Laddar upp inför spelmaraton

Om en kvart ska jag börja röra mig inåt stan för att sluta upp med alla spelgalningar. Skönt med en vit helg! Slipper även problematiken med alkohol och citodon, som inte är en bra blandning.

 

Håller tummarna fortfarande för att Kim tagit med sig sitt Wii så att jag får spela det. Ska även ta med datorn så jag kan blogga och lägga upp bilder på när jag klår grabbarna i spel. Vet inte om det kommer någon annan tjej, men det gör inget. Ser lite siten ut idag, lyckades i alla fall ta en bild där min kind inte såg ut som ett jävla Red Delicious äpple. Nu blir det spel fredag och lördag!

 

Taggad , ,

Kommentera

