Babbeldrottning

Sitter i sängen och leker med Milow. Har precis avslutat ett entimmeslångt telefonsamtal. Jag skrämmer nog bort stackarn med mitt pladdrande. Och jag pratar om absolut allt oväsentligt som finns att prata om här i världen. Haha, sen när började jag komma på mig själv med att prata nonsens i timmar? Hittills har jag gjort det med människor utan att ha någon som helst aning om det, men nu börjar jag sakta men säkert komma på mig själv. Attans, hur ska jag lösa det här då? Känner mig som en idiot som bara pladdrar på. Babbeldrottningen, javisst.

 

Taggad , , ,

Kommentera

