En produktiv dag för Rare Creative

Dags att köra en liten uppdatering. Igår var vi på middag på restaurang Pong, det var trevligt! Var desto tröttare imorse när Danne väckte mig klockan 7, fast magiskt nog piggnade jag till väldigt fort. Hade jättesvårt att somna eftersom jag har vänt på dygnet senaste veckorna, så runt 5-tiden hoppade jag ur sängen och gick mot soffan. Somnade som en stock!

 

Frukost på donken (jag älskar McMuffin med ägg och bacon!) sen vidare till skolan för att prata med lärarna och sitta ostört och jobba. Träffade på en god vän Jimmy, från klassen, som precis fått en liten son. Senare förbi Balders Bröd i Sollentuna Centrum för att köpa tårta! Firade sen fars dag för Lasse, imorgon är det pappa som ska firas.

 

 

Bestämde mig idag för att stanna i Sverige.

 

Vill få igång företaget på riktigt och föreningen går jättebra så jag vill inte förlora min post som ordförande i styrelsen. Känner också att det finns så mycket jag kan göra här och min karriär skulle tjäna på det. Framöver kommer jag att anlita AD-kompetens för de projekt som kräver det. Det känns bra faktiskt, vill inte sätta mitt liv on hold i två år, det räckte med året i USA.

 

Kör igång någon kurs på Södertörn eller Stockholms Universitet i vår för att hålla huvudet igång samtidigt som jag satsar stenhårt på Rare Creative.

Taggad , , , , , , , , ,

2 thoughts on “En produktiv dag för Rare Creative

  1. Jonie skriver:

    Tycker det låter som ett bra alternativ. Australien finns kvar om några år till om så blir fallet. Hoppas det går vägen med allt!

Kommentera

