Ny iPhone!

Förlorade min älskade iPhone i fredags. Så igår fick jag ge mig ut och leta upp en ny, är nu en glad ägare till en fin svart iPhone 4. Bytte från Telia till Tre också, hittills fungerar det bra. Annars har helgen varit lugn, har sådan otrolig träningsvärk. Men imorgon blir det gymmet igen, benen ska tränas, tisdag blir det mage och rygg och onsdag blir det armar. Det värsta är armarna, det gör så fruktansvärt ont dagarna efter.

 

Är förövrigt riktigt trött på vintern. Häromdagen så körde en busschaufför mig nästan hela vägen hem för att jag skulle slippa gå i kylan. Det är så härligt när de är snälla och släpper av en längre fram istället för på busshållplatsen. Men mindre kyla vore toppen!

 

 

Kommentera

