INGO namnkampanj, grym!

Ogilvy Stockholm och Grey Stockholm har ju nu gått samman och det var dags för ett nytt namn. Det nya namnet blev INGO och detta presenterades i en namnkampanj som drog till sig en hel del uppmärksamhet. Såhär gick det till.

Och här kan ni finna resultatet: http://www.thenew.name/

Bilden skapades genom att folk ”gillade” kampanjen och sakta men säkert så uppenbarade sig namnet på skärmen.

Annonser
Taggad , , , ,

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: