Galen stalker

Min mamma är förföljd. Jag trodde inte att en människa kunde hålla på sådär, men nu är det en man som förföljer oss genom att ringa, stå utanför hemmet och åka runt området där vi bor. Häromdagen blev han polisanmäld, ikväll dök han upp igen. Att man ska behöva prata i telefon med någon för att kunna känna sig säker när hunden ska ut och pinka är skrämmande. Och dra för gardinerna när man ser att han står utanför och kikar in genom fönstren, han ställer sig en bit bort så att han får klar uppsikt upp i våra fönster en våning upp.

 

Så nu sitter jag inlåst och försöker varva ner. Jag blir så arg på det här, ilskan över att någon försöker ta bort min frihet att gå ut och göra vad jag vill. Ingen av oss kan gå ut på kvällarna om han är här, och min mamma kan inte lämna mig ensam hemma. Och vice versa.

 

Har tagit en lång dusch och ska bara mysa i sängen med The Mentalist.

Taggad , , ,

Kommentera

