En rubrik som förändrade mitt liv

Skrev en rubrik igår som antagligen förändrade mitt liv som pensionär. Satt ju och funderade lite på premiepensionen och skrev ett inlägg som att jag skulle be SEB förvalta mina fonder. En vän hörde av sig på Facebook och förklarade att om jag kunde förvalta mina fonder själv så skulle jag slippa avgifter och den årliga procentuella avgiften som storbankerna tar ut. Istället så ska han hjälpa mig så att jag kan lära mig att själv förvalta mina fonder hos Avanza. Så nu ska jag alltså bli min egen fondförvaltare.

 

Förövrigt verkar det vara någon tik häromkring som löper, Milow är helt galen när vi är ute…

Kommentera

