Helg och placering

Det har inte blivit några uppdateringar för helgen har varit fullspäckad. I lördags umgicks jag med min svägerska och kollade på Melodifestivalen. Tänker inte ens kommentera bidragen. Söndagen spenderades hos min bror med mycket god mat!

 

 

Har nu flyttat mina fonder från AP7 såfa till fem olika fonder som framförallt placerar i utvecklingsländer. Det ska bli spännande att se hur det går. Funderar även på att kanske handla lite med fonder och aktier utöver själva pensionssparandet.

 

Nu är jag i alla fall påväg till skolan, sedan fortsätter en fullspäckad vecka med jobb och möten.

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

