Dags att börja programmera

Igår hade jag min första lektion i HTML. Kände igen det mesta från när man satt och skulle redigera sin profil på bland annat Playahead men även Lunarstorm. Bäst blev man nog när man startade sin första blogg och började flytta omkring text och bilder och redigerade olika teman. Något som jag bara kommit i kontakt med lite grann tidigare är CSS, och det börjar vi med nästa vecka.

 

Men nu ska jag alltså börja programmera, antagligen inte så avancerat men tillräckligt för att kunna göra det mesta med min hemsida själv samt kunna göra enklare ändringar åt mina kunder. Kursen avslutas med ett projekt, deadline är om cirka 4 veckor, då lanseras ett nytt Rare Creative!

Taggad , , , , ,

Kommentera

