Fondhandel pågår

Gick in och skulle kolla in hur det såg ut på Pensionsmyndighetens hemsida men möttes av detta ”Fondhandel pågår”. Så just nu kan jag inte göra mer ändringar. Inom 3 dagar, ungefär, så kommer jag att kunna se hur det går för mina nyinköpta fonder. Jag väntar med spänning!

 

Inom några dagar kommer också ett bekräftelsebrev från Avanza Bank och när jag godkänt mitt öppnande av kontot så kan jag sköta min fondhandel därifrån. Ska även flytta över mitt IPS-sparande till dem (individuellt pensionssparande).

 

 

 

Taggad , , , ,

Kommentera

