Mötesplatsen here I come

Sådärja, nu är jag medlem på Mötesplatsen.se. Varför då kan man fråga sig. För jag är så jäkla trött på att vara singel. Jotack, jag vet, det finns en hel del pundhuvuden där, men varför inte ge det ett försök. Om inte annat kan det väl vara rätt lärorikt och kul.

 

Så nu söker lilla Sophia en trevlig kille i 23-33 årsåldern i Stockholm, som gillar långa promenader, myskvällar och god mat. Eller något sånt? Om någon vill dejta mig så finner ni mig här.

 

One thought on “Mötesplatsen here I come

  1. Ett par år för sent. skriver:

    Det var ju synd att man inte såg detta förrän nu. Rätt personlighet, längd och allt…

Kommentera

