Missat ett möte

Helvete. Jag missade ett möte idag. Jag som har skaffat kalender och allt. Men när man fyller i fel datum i kalendern så finns det verkligen ingenting som kan hindra en från att missa. Så istället för att gå på möte nästa vecka, så skulle jag ha suttit på Vurma i denna sekund. Men eftersom jag befinner mig i Sigtuna så är det inte ens någon idé att sätta sig i en taxi till stan, när jag väl är framme är mötet slut. Det som är värst var att det här mötet var mycket viktigt och inte går att rucka på.

 

Hur ska jag göra för att undvika detta igen då? Jadu, dubbelkolla och skriva in i mobilen med larm på som komplement till kalendern kanske?

Kommentera

