Trycket på mötesplatsen är enormt

Ett dygn har gått sedan jag gick med på mötesplatsen.se. Har hunnit få 100 meddelanden från olika människor i olika åldrar och skepnad. Det råder inga tvivel om att det är kvinno-brist på mötesplatsen och att beteendet är som hyenor runt en skadad gnu. Nej, man varken hinner eller orkar svara på alla som skickar iväg en konstig ”komplimang” eller ett långt utspel om hur man kan vara den rätta. Jag kör nog på min stil, jag letar upp de jag är intresserad av. För första gången vill man faktiskt jaga och inte bli jagad.

Kommentera

