Visioner för 2011

Satte mig ner och kända för att göra någonting som inspirerar mig till att nå mina mål för året. Så jag bestämde mig för att göra en Vision Board à la blondinbella. Det blev ett litet utkast så får jag jobba mer med att göra en stor och fin sedan. Men det kändes riktigt bra att fundera på vad jag faktiskt vill i år.

 

  1. Hitta en lägenhet
  2. Må bra
  3. Utveckla Rare Creative
  4. Kunna leva på det egna företaget
  5. Hitta kärleken
  6. Tjäna pengar
  7. Plugga klart

Listan kan göras lång. Men det här är i alla fall några punkter som jag vill uppnå. Och nu när jagändå var igång såhär på söndagskvällen så drog jag igång ett storstäd av sovrummet. Det behövdes! Och nu efteråt är det jätteskönt att slippa ha grejer överallt. Ser dock fram emot att få inreda en ny lägenhet och köpa nya smarta förvaringsboxar.

 

Kommentera

