Intervjun är klar

Min hand ser mycket tuffare ut idag. Men det är mest för att jag ska hålla fingrarna stilla så att inte såret öppnas upp. Och så var det det enda förbandet de hade på Södertörn.

 

 

Nu har jag suttit i drygt en timme och pratat om mig själv. Min vän Emelie har gjort en intervju med mig till ett personporträtt. Ska kolla sen med henne om jag kanske får publicera det här. Det var himla kul i alla fall och en riktigt trevlig lunch. Men vem tycker inte det är kul att prata om sig själv i över en timme? Rena drömmen! Jag kanske borde bli kändis så att jag får göra fler intervjuer.

Kommentera

